
Een thuis voor welzijn met zorg in Apeldoorn
Verder lezen
De uitdaging
Talma Borgh is een begrip in de ouderenzorg sinds 1933. De eerdere huisstijl was gedateerd en straalde niet meer uit waar de organisatie voor stond. In 2019 werd er besloten dat de visuele identiteit in zijn totaliteit vernieuwd mag worden tot en met de middelen.

Verder lezen

De aanpak
Krispijn was in de lead voor het totale traject. Hij startte met de visuele identiteit. Na een toetsing bij de bewoners en het personeel werd de definitieve visuele identiteit gerealiseerd. Krispijn kon door met de middelen, waaronder de website.
Maar wat moest er precies gecommuniceerd worden? We zijn in deze opdracht om tafel gegaan met een aantal personeelsleden om zodoende beter inzichtelijk te krijgen wie de doelgroepen zijn en wat deze graag wilt lezen. Inmiddels is de nieuwe visuele identiteit in zijn geheel doorgevoerd. Van pand, on- en offline middelen.
Verder lezen
Het resultaat
- Nieuwe visuele identiteit
- Fotografie
- Creatie van on- en offline middelen als flyers en website

Creators van dit project
Kunnen we helpen?
Jouw merk ook op de kaart te zetten?
We zitten bomvol ideeën en die delen we graag met je.