
PK OEM Parts
Verder lezen
De uitdaging
PK OEM Parts levert Wärtsila spare parts voor energiecentrales en scheepvaart. Na jaren van autonome groei zijn de doelstellingen bijgesteld. Daar was ook een flinke bak marketing en communicatie voor nodig. Daar was extra professionele hulp bij nodig.

Verder lezen

De aanpak
We gingen met het management om een nieuwe tactiek uit te stippelen: voortbouwen op wat er al is én gaandeweg finetunen wat beter kan. Dat begon met een simpele uitbreiding van de oude website, maar inmiddels staat er een prachtige nieuwe website en hebben we verschillende marketingcampagnes gelanceerd. En als uitvoerend marketingpartner hebben we nog een mooie weg te gaan.
Verder lezen
Het resultaat
- Nieuwe website
- Meer marketing- en communicatiekennis binnen de organisatie
- Meer slagkracht
- Vergroten van naamsbekendheid
- Hogere conversie met internationale campagnes

Creators van dit project
Kunnen we helpen?
Ben je op zoek naar een flexibele marketing- en communicatieschil met de specialismen die jouw organisatie nodig heeft?
We zitten bomvol ideeën en die delen we graag met je.