
“Mensen willen vooral zorgeloos genieten van hun keuken”
Verder lezen
De uitdaging
Danny Middelink richtte zijn bedrijf in 2020 op. Vanaf de start heeft hij alle middelen zelf gecreëerd, van huisstijl tot website. Maar hij zag dat hij een volgende stap moest zetten en kwam bij ons met de vraag hoe hij kon professionaliseren.
Na een goed gesprek kwamen we tot de conclusie dat zijn verhaal nog krachtiger neergezet kon worden. Ook had de uitstraling van zijn website aanscherping nodig. Daarnaast konden ondersteunen bij de inzet van Google Ads en Facebook.

Verder lezen

De aanpak
Allereerst hebben we samen bepaald wat er echt nodig was, om zo het juiste team samen te stellen voor Danny. Wij bogen ons over het merkverhaal, de copy en de uitstraling van de website. De fotografie heeft Danny laten verzorgen door Robert Modderkolk. Mooie beelden Robert! 😉
Met Wessel, Mathijn, Marijn en Jeroen was het team compleet. Nadat we de nieuwe website online hadden gezet zijn we samen met Danny aan de slag gegaan om de advertenties in te regelen. Na een testperiode bleken de resultaten tegen te vallen. Daarom hebben wij de website verder geoptimaliseerd en de nodige aanpassingen doorgevoerd. Inmiddels lopen de aanvragen binnen. Altijd fijn!
Verder lezen
Het resultaat
- Copy
- Website
- Conversie optimalisatie

Creators van dit project
Kunnen we helpen?
Jouw merk ook op de kaart te zetten?
We zitten bomvol ideeën en die delen we graag met je.