
Vier de verschillen
Verder lezen
De uitdaging
Aslan Consultants heeft een cultuursensitieve aanpak ontwikkeld die organisaties helpt met hun diversiteitsvraagstukken. Aslan Consultants kwam bij ons met de vraag om hen te ondersteunen in hun online aanwezigheid. Ze hadden een goed verhaal, maar er was aanscherping nodig, plus een vertaalslag naar de doelgroep. Een professionaliseringsslag die boodschap, kennis en kunde nog beter overbrengt.

Verder lezen

De aanpak
We zijn allereerst aan de slag gegaan met het merkverhaal en de kernbelofte. Hieruit is de boodschap ‘Vier de verschillen’ ontstaan. Daarnaast is er een onderbouwde keuze gemaakt om online voornamelijk de focus te leggen op Aslan Consultants in plaats van de achterliggende methode (het Bloemmodel). Temeer omdat de dienstverlening breder is dan alleen deze methode. Vanuit daar hebben we de doorvertaling gemaakt naar de visuele identiteit en een passende website.
Verder lezen
Het resultaat
- Merkverhaal en communicatieboodschap
- Visuele identiteit
- Content
- Website

Creators van dit project
Kunnen we helpen?
Toe aan een professionaliseringslag? Van het scherp krijgen van je merkverhaal tot en met je online aanwezigheid. We hebben alle specialismen die jouw organisatie nodig heeft.
We zitten bomvol ideeën en die delen we graag met je.